Zabezpieczony Biznes

SiU 10: 6 najczęstszych powodów frustracji kupujących ubezpieczenie na życie.

Temat: 6 najczęstszych powodów frustracji kupujących ubezpieczenie na życie

Ten odcinek jest dla Ciebie jeżeli chciałbyś dowiedzieć się:
  • co denerwuje ludzie w kupowaniu ubezpieczeń na życie?
  • czy musisz podawać swoje dane, żeby dostać ofertę?
  • czy w internecie znajdują się rzetelne informacje na temat ubezpieczeń?

 

Segment 1: Wymuszanie spotkania przy pierwszym kontakcie, kiedy jesteśmy na etapie poszukiwania informacji.

Rozglądam się i nie chce na razie nic kupić. Jestem na etapie edukacji i wybierania koncepcji. Potrzebuje informacji, a nie spotkania sprzedażowego.

 

Segment 2: Nachalna sprzedaż przy pierwszym spotkaniu.

Agent chce wcisnąć swoje ubezpieczenie, kiedy nie jesteśmy na to gotowi.

 

Segment 3: Wiele firm i produktów, które ciężko porównać.

Masa firm, które mówią, że u nich jest najlepiej, najtaniej i w ogóle naj.

Klient nie jest specjalistą i nie wie jak w prosty sposób porównać jedno z drugim.

 

Segment 4: Duża ilość telefonów, po spotkaniu które naciskają na decyzję.

Powiedziałeś, że się zastanowisz? To będę do Ciebie dzwonił 5 razy w tygodniu, aż odbierzesz i kupisz. Jak nie zadziała to zadzwonię z innego numeru telefonu 😀

 

Segment 5: Trudno znaleźć konkretne informacje.

Większość informacji są ogólne, bez konkretów.

 

Segment 6: Muszę podać dane, żeby otrzymać ofertę.

Jest sporo kalkulatorów, które wyliczą i porównają ubezpieczenie, ale bez podania danych nie licz na cokolwiek.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *