Temat: 6 najczęstszych powodów frustracji kupujących ubezpieczenie na życie
- co denerwuje ludzie w kupowaniu ubezpieczeń na życie?
- czy musisz podawać swoje dane, żeby dostać ofertę?
- czy w internecie znajdują się rzetelne informacje na temat ubezpieczeń?
Segment 1: Wymuszanie spotkania przy pierwszym kontakcie, kiedy jesteśmy na etapie poszukiwania informacji.
Rozglądam się i nie chce na razie nic kupić. Jestem na etapie edukacji i wybierania koncepcji. Potrzebuje informacji, a nie spotkania sprzedażowego.
Segment 2: Nachalna sprzedaż przy pierwszym spotkaniu.
Agent chce wcisnąć swoje ubezpieczenie, kiedy nie jesteśmy na to gotowi.
Segment 3: Wiele firm i produktów, które ciężko porównać.
Masa firm, które mówią, że u nich jest najlepiej, najtaniej i w ogóle naj.
Klient nie jest specjalistą i nie wie jak w prosty sposób porównać jedno z drugim.
Segment 4: Duża ilość telefonów, po spotkaniu które naciskają na decyzję.
Powiedziałeś, że się zastanowisz? To będę do Ciebie dzwonił 5 razy w tygodniu, aż odbierzesz i kupisz. Jak nie zadziała to zadzwonię z innego numeru telefonu 😀
Segment 5: Trudno znaleźć konkretne informacje.
Większość informacji są ogólne, bez konkretów.
Segment 6: Muszę podać dane, żeby otrzymać ofertę.
Jest sporo kalkulatorów, które wyliczą i porównają ubezpieczenie, ale bez podania danych nie licz na cokolwiek.